Platební podmínky a dodání zboží

  • Platební podmínky a dodání zboží
  • Co dělat, když mi nepřišlo oznámení o přijetí platby
  • Doprava

Platbu za objednávku je možné platit dvěma způsoby:

1.On-line platbou:

U nás jí zajišťuje společnost ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.bezhotovostní platbou prostřednictvím platební brány společnosti.

ComGate Payments,a.s.  https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz

Tel: +420 228 224 267

 

2. Platba převodem na účet:

Platby z České republiky: Číslo účtu: 2901935259/2010

Platby ze zahraničí:  Číslo účtu: 2302120795/2010, IBAN: CZ80 2010 0000 0023 0212 0795, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol je vždy číslo objednávky. 

 

Pokud zadáte všechny tyto údaje správně nebo pro platby v Čechám použijete QR kód, přijde vám potvrzení o přijetí platby na e-mail. Tento e-mail je odesílán automatem, který páruje platby s účtem na základě správně zadané částky a variabilního symbolu.

Finanční prostředky se zpravidla připisují tentýž den, nejdéle však do tří pracovních dnů.

Takže jestli vám nerazil e-mail o přijetí platby, pravděpodobně byl zadán špatný variabilní symbol nebo nebyl zadán vůbec a platba se nespárovala. Potom prosím kontaktujte mne na e-mail a platbu dohledáme a spárujeme ručně - gatatka@email.cz

Platby ze zahraničí musím párovat ručně. Toto párování provádím denně, nicméně se může stát, že přes všechny částky tu vaší přehlédnu. Za to se předem omlouvám a opět platí kontaktujte mě přes e-mail a napravíme to. :-)

Objednávka je splatná do 3 dnů od objednání, následně bude objednávka stornována a zboží bude dáno opět do prodeje. 

Doručení a odeslání objednávky

Objednávky od přijetí platby odesílám standardně do 3 pracovních dnů od přijetí platby na účet. 

Balíčky odesíláme prostřednictvím společnosti ZÁSILKOVNA - způsobem doručení na adresu nebo na vámi zvolené výdejní místo a přes společnost PPL - zde je možnost doruční na výdejní místo nebo přímo balíček do ruky.

Cena dopravy - Tato cena je složena ze dvou položek a to samotná cena dopravy a pak cena za balící materiál.

Pokud se stane, že dopravu nemáte zaplacenou, je možné tuto dopravu dokoupit přes e-shop a naleznete jí zde:  https://www.gatatka-galanterie.cz/chybejici-doprava-2/

Pokud se stane, že si nestihnete nebo zapomenete balíček na výdejním místě vyzvednout a balíček se mi vrátí na mé výdejní místo, které mám spádové, tak balíček musím vyzvednout, následně přelepit novým štítkem, v případě poškození obalu dopravou znovu zabalit a až pak ho mohu opět odeslat. To může trvat klidně víc jak týden. :-) Tak si na to dávejte pozor. 

Ztracený balíček

I když se to stává velmi zřídka, tak i to se může stát. Všichni jsme jen lidé. 

V první řadě dejte vědět opět na e-mail nebo telefonicky.

Já totiž musím v zásilkovně nadiktovat obsah balíčku, jak byl zabalen a jak byl zhruba veliký. Na základě těchto údajů dají balíček k lokalizaci. Ta probíhá podáním požadavku na poslední místo, kde je záznam balíčku a pak postupně až do místa, kde balíček byl odeslán. Proto lokalizace trvá déle. Když se balíček najde normálně vám ho odešlou, pokud ne kontaktují mne a dávám balíček k reklamaci. Vzhledem k tomu, že se toto stává velmi zřídka a když zboží mám, tak na vyřízení reklamace nečekám a odesílám balíček ihned nový. :-)

Pokud vám tyto informace nestačí nebo hledáte odpověď na jinou otázku neváhejte mne kontaktovat, ráda vám odpovím.

Přeji krásný den a v šití zdar,

Květuš