PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Platební podmínky
  • Co dělat, když mi nepřišlo oznámení o přijetí platby.
  • Doprava

 

Platbu za objednávku je možné platit dvěma způsoby:

  1. Platební kartou přes platební bránu SHOPTETPAY
  2. Platba převodem na účet:

  Platby z České republiky: Číslo účtu: 2901935259/2010

  Platby ze zahraničí:  Číslo účtu: 2901935259/2010, IBAN: CZ5720100000002901935259, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

  Variabilní symbol je vždy číslo objednávky. 

Pokud zadáte všechny tyto údaje správně nebo pro platby v Čechám použijete QR kód, přijde vám potvrzení o přijetí platby na e-mail. Tento e-mail je odesílán automatem, který páruje platby s účtem na základě správně zadané částky a variabilního symbolu.

Finanční prostředky se zpravidla připisují tentýž den, nejdéle však do tří pracovních dnů.

Takže jestli vám nerazil e-mail o přijetí platby, pravděpodobně byl zadán špatný variabilní symbol nebo nebyl zadán vůbec a platba se nespárovala. Potom prosím kontaktujte mne na e-mail a platbu dohledáme a spárujeme ručně - gatatka@email.cz

Platby ze zahraničí musím párovat ručně. Toto párování provádím denně, micméně se může stát, že přes všechny částky tu vaší přehlédnu. Za to se předem omlouvám a opět platí kontaktujte mě přes e-mail a napravíme to. :-)

Objednávka je splatná do 3 dnů od objednání, následně bude objednávka stornována a zboží bude dáno opět do prodeje. 

Doručení a odeslání objednávky

Objednávky od přijetí platby odesílám standardně do 3 pracovních dnů od přijetí platby na účet. 

Balíčky odesíláme prostřednictvím společnosti ZÁSILKOVNA - způsobem doručení na adresu nebo na vámi zvolené výdejní místo. 

Cena dopravy - Tato cena je složena ze dvou položek a to samotná cena dopravy a pak cena za balící materiál.

Pokud se stane, že dopravu nemáte zaplacenou, je možné tuto dopravu dokoupit přes e-shop a naleznete jí zde:  https://www.gatatka-galanterie.cz/chybejici-doprava-2/

Pokud se stane, že si nestihnete nebo zapomenete balíček na výdejním místě vyzvednout a balíček se mi vrátí na mé výdejní místo, které mám spádové, tak balíček musím vyzvednout, následně přelepit novým štítkem, v případě poškození obalu dopravou znovu zabalit a až pak ho mohu opět odeslat. To může trvat klidně víc jak týden. :-) Tak si na to dávejte pozor. 

Ztracený balíček

Ikdyž se to stává velmi zřídka, tak i to se může stát všichni jsme jen lidé. 

V první řadě dejte vědět opět na e-mail nebo telefonicky.

Já totiž musím zásilkovně nadiktovat obsah balíčku, jak byl zabalen a jak byl zhruba veliký. Na základě těchto údajů dají balíček k lokalizaci. Ta probíhá podáním požadavku na poslední místo, kde je záznam balíčku a pak postupně až do místa kde balíček byl odeslán. Proto lokalizace trvá dýl. Když se balíček najde normálně vám ho odešlou pokud ne kontaktují nás a dávám balíček k reklamaci. Vzhledem k tomu, že se toto stává velmi zřídka a když zboží mám, tak na vyřízení reklamace nečekám a odesílám balíček ihned nový. :-)

Pokud vám tyto informace nestačí nebo hledáte odpověď na jinou otázku neváhejte mne kontaktovat, ráda vám odpovím.

Přeji krásný den a v šití zdar,

Květuš

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné